Klantenserviceplan

Bijgewerkt op 28 oktober 2024

Klantenserviceplan This content can be expanded

Bij American Airlines is het onze missie om veilige, betrouwbare en vriendelijke vliegreizen te bieden, ondersteund door een breed aanbod aan producten en diensten. We gaan tot het uiterste om van elke vlucht een plezierige ervaring te maken, waarbij we prioriteit geven aan uw veiligheid, comfort en gemak.

Samen met onze regionale American Eagle-partners voeren we dagelijks duizenden vluchten uit naar meer dan 350 bestemmingen in meer dan 60 landen. Onze hubs zijn Charlotte, Chicago, Dallas-Fort Worth, Los Angeles, Miami, New York, Philadelphia, Phoenix en Washington, D.C.

We streven ernaar om in elke fase van uw reis uitzonderlijke service te bieden, van het boeken van uw vlucht tot de aankomst op uw bestemming. Hoewel we er constant naar streven om aan deze normen te voldoen, begrijpen we dat het kan gebeuren dat dingen niet gaan zoals gepland. In dergelijke gevallen zullen we de problemen energiek aanpakken om te zorgen voor een zo positief mogelijke ervaring voor u.

Dit klantenserviceplan geeft een nadere omschrijving van de servicedoelen en verplichtingen die we hebben. Bij American vinden we elke klant belangrijk en we doen onze uiterste best om elke vlucht onvergetelijk te maken, waarbij uw veiligheid, comfort en gemak altijd onze topprioriteiten zijn.

  • Accommodatie voor klanten met speciale behoeften
  • Assistentie wanneer uw vlucht is vertraagd of geannuleerd
  • Aflevering van bagage
  • Bagageaansprakelijkheid
  • Incheckvereisten en aflevertijden voor bagage
  • Klantenloyaliteitsprogramma – AAdvantage®
  • Vertragingen, annuleringen en omleidingen
  • Essentiële behoeften van klanten tijdens buitengewone vertragingen
  • Stoelen met het gezin
  • Vluchten die overboekt zijn
  • Gegarandeerde tarieven en beleid voor vasthouden voor 24 uur bij American Airlines-vluchten (inclusief American Airlines-vluchten die door codesharepartners worden uitgevoerd)
  • Afhandelen van klantenvragen
  • Laagst beschikbare tarief
  • Reizen met binnenlandse codeshare-partners
  • Ticketrestituties
  • Ander reisbeleid
Accommodatie voor klanten met speciale behoeften This content can be expanded
Aflevering van bagage This content can be expanded
Bagageaansprakelijkheid This content can be expanded
Incheckvereisten en aflevertijden voor bagage This content can be expanded
Klantenloyaliteitsprogramma - AAdvantage® This content can be expanded
Vertragingen, annuleringen en omleidingen This content can be expanded
Stoelen met het gezin This content can be expanded
Vluchten die overboekt zijn This content can be expanded
Laagst beschikbare tarief This content can be expanded
Restitutie This content can be expanded
Restitutie binnen 24 uur This content can be expanded
Ander reisbeleid This content can be expanded

Ook goed om te weten...

Passagiersrechten – Canada